Wysyłki i zwroty towaru


Wysyłki towaru


1. Produkty w wiekszości przypadków są wysyłane  w przeciągu 24 godzin od daty zaksięgowania środków na koncie i dostarczone przez kuriera DPD bezpośrednio od producenta. Na życzenie klienta przesyłamy na podany adres e-mail numer śledzenia paczki.
2. Koszt wysyłki obejmuje pakowanie produktu i koszt transportu. Koszt wysyłki jest stały niezależnie od wagi towaru. Nie ma możliwości łączenia dwóch zamówień w jedna wysyłkę, koszt wysyłki naliczany jest do każdego zestawu osobno.
3.Paczkę przed podpisaniem należy sprawdzić czy nie posiada uszkodzeń. Jeśeli takowe są, prosimy o otworzenie paczki przy kurierze i obejrzenie czy towar nie został uszkodzony. Wszelkie uszkodzenia i braki należy zgłosić do nas w przeciągu 48 godzin od czasu podpisanie odbioru towaru. Po upływie tego czasu reklamacja nie będzie uwzględniona.
4. Czas dostawy towaru to 3-5 dni roboczych od chwili zaksięgowania środków na koncie. Moto.hord.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia związane z transportem przez kuriera oraz od warunków niezależnych od nas.
Moto.hord.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieodebrany towar od kuriera.
5. W przypadku nieodebrania towaru moto.hord.pl, zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za koszty zwrotu towaru do producenta.


Zwroty towaru


Klient ma prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny, zgodnie z artykułem 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 24 czerwca 2014r).
Szczegółowe warunki dostępne są w regulaminie sklepu.

Koszt zwrotu towaru pokrywa kupujący.

Nie ma możliwości zwrotu towaru jeśli produkt został użyty lub nastapiła próba montażu.